V prípade ak ste sa rozhodli tovar vrátiť prípadne sa na nás obrátiť s požiadavkou na reklamáciu tu nájdete všetky informácie ako v takomto prípade postupovať.
Odstúpenie od zmluvy: Tovar je možné vrátiť do 30 dní od jeho prevzatia zákazníkom, po uplynutí 14 dní od zakúpenia je možné tovar vrátiť iba v prípade, že nebol používaný a je v kompletnom stave. Tovar je možné vrátiť aj po uplynutí tejto lehoty a to vtedy ak sa rovnaká chyba vyskytla už 2 krát a produkt je reklamovaný tretíkrát s rovnakou chybou.
Preplatenie prepravých nákladov
- Poslali ste tovar na reklamáciu a reklamácia bola uznaná: Prepravné náklady v tomto prípade znášame v plnej výške my.
- Poslali ste tovar na reklamáciu a reklamácia bola zamietnutá: Prepravné náklady v tomto prípade znáša v plnej výške zákazník nakoľko reklamácia bola neopodstatnená.
- Tovar ste sa rozhodli vrátiť v zákonnej lehote bez udania dôvodu: Prepravné náklady v tomto prípade náša v plnej výške zákazník.
- Bol Vám doručený poškodený, nefunkčný alebo nesprávny tovar: V tomto prípade znášame náklady v plnej výške my či už sa jedná o vrátenie tovaru alebo jeho výmenu.