Reklamácie a vrátenie tovaru

V prípade ak ste sa rozhodli tovar vrátiť prípadne sa na nás obrátiť s požiadavkou na reklamáciu tu nájdete všetky informácie ako v takomto prípade postupovať.

Odstúpenie od zmluvy: Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní od jeho prevzatia zákazníkom. Prípadne ak sa rovnaká chyba vyskytla už 2 krát a produkt je reklamovaný tretí krát s rovnakou chybou.

Vyplňte požiadavku

Požiadavku na reklamáciu či prípadne vrátenie tovaru môžete nahlásiť na našu mailovú schránku obchod@tvojcas.sk alebo telefonicky na čísle: +421908857206

Požiadavku spracujeme

Podľa potreby daného problému, požiadávku spracujeme a začneme podnikať ďalšie kroky k zahájeniu reklamácie.

Preprava tovaru

Máte 2 možnosti prepravy:

  • Buď tovar pošlete na našu adresu vo vlastnej réžii a my Vám prepravu na základe faktúry či potvrdenky kde bude uvedená suma preplatíme.

     

    V prípade, že chcete zásielku poslať vo vlastnej réžii prostredníctvom Slovenskej pošty treba použiť službu balík na adresu (pozor nie na pobočku a nie ako listovú zásielku).

  • Alebo môžete zvoliť možnosť, aby sme Vám prepravu zabezpečili my. V tomto prípade sa o všetko postaráme a Vy len pripravíte tovar do balenia a budete očakávať kuriéra ktorý od Vás tovar vyzdvihne.

Reklamácia / odstúpenie od zmluvy

Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 kalendárnych dní od doručenia tovaru k nám. Samozrejme vždy sa snažíme aby bola táto lehota čo najkratšia.

V prípade odstúpenia od zmluvy je lehota na vrátenie finančných prostriedkov na Váš účet 14 kalendárnych dní od doručenia tovaru k nám.