Reklamácie a vrátenie tovaru

V prípade ak ste sa rozhodli tovar vrátiť prípadne sa na nás obrátiť s požiadavkou na reklamáciu tu nájdete všetky informácie ako v takomto prípade postupovať.

Odstúpenie od zmluvy: Tovar je možné vrátiť do 30 dní od jeho prevzatia zákazníkom, po uplynutí 14 dní od zakúpenia je možné tovar vrátiť iba v prípade, že nebol používaný a je v kompletnom stave. Tovar je možné vrátiť aj po uplynutí tejto lehoty a to vtedy ak sa rovnaká chyba vyskytla už 2 krát a produkt je reklamovaný tretíkrát s rovnakou chybou.

Preplatenie prepravých nákladov

  1. Poslali ste tovar na reklamáciu a reklamácia bola uznaná: Prepravné náklady v tomto prípade znášame v plnej výške my.
  2. Poslali ste tovar na reklamáciu a reklamácia bola zamietnutá: Prepravné náklady v tomto prípade znáša v plnej výške zákazník nakoľko reklamácia bola neopodstatnená. 
  3. Tovar ste sa rozhodli vrátiť v zákonnej lehote bez udania dôvodu: Prepravné náklady v tomto prípade náša v plnej výške zákazník.
  4. Bol Vám doručený poškodený, nefunkčný alebo nesprávny tovar: V tomto prípade znášame náklady v plnej výške my či už sa jedná o vrátenie tovaru alebo jeho výmenu.

Vyplňte požiadavku

Požiadavku na reklamáciu či prípadne vrátenie tovaru môžete nahlásiť na našu mailovú schránku obchod@tvojcas.sk alebo telefonicky na čísle: +421908857206

Požiadavku spracujeme

Podľa potreby daného problému, požiadávku spracujeme a začneme podnikať ďalšie kroky k zahájeniu reklamácie.

Preprava tovaru

Máte 2 možnosti prepravy:

  • Tovar pošlete na našu adresu vo vlastnej réžii a my Vám prepravu na základe faktúry či potvrdenky kde bude uvedená suma preplatíme. (preplatenie nákladov platí iba v prípade reklamácie, alebo ak Vám bol doručený poškodený, nefunkčný alebo nesprávny tovar)

     

    V prípade, že chcete zásielku poslať vo vlastnej réžii prostredníctvom Slovenskej pošty treba použiť službu balík na adresu (pozor nie na pobočku a nie ako listovú zásielku).

  • Alebo môžete zvoliť možnosť, aby sme Vám prepravu zabezpečili my. V tomto prípade sa o všetko postaráme, Vy len pripravíte tovar do balenia a budete očakávať kuriéra ktorý od Vás tovar vyzdvihne. (V prípade odstúpenia od zmluvy bez udania dôvodu je táto služba spoplatnená sumou 5,5€ pri malých zásielkach a 8,5€ pri objemnejších zásielkach s hmotnosťou nad 14kg, táto suma Vám bude odpočítaná od vrátenej sumy)

Reklamácia / odstúpenie od zmluvy

Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 kalendárnych dní od doručenia tovaru k nám. Samozrejme vždy sa snažíme aby bola táto lehota čo najkratšia.

V prípade odstúpenia od zmluvy je lehota na vrátenie finančných prostriedkov na Váš účet 14 kalendárnych dní od doručenia tovaru k nám.